Mushkin Impact 256GB Zwart

Specificaties 256GB USB-stick - Bekijk alle specificaties

Mushkin Impact 256GB Zwart Review

val2404Newbie 22 maart 2021, laatste update op 24 maart 2021, 204 views Product gekocht

Mushkin Impact 256GB Zwart

Prima USB stick, razendsnel en consistent.

Pluspunten

• Snel
  • Consistent
  • Niet duur

Minpunten

• Misschien te klein (moest minpunt vinden)

IK kan me niet herkennen in de review uit 2016 maar kan ook liggen aan wat bijschaven van de technologie. Van de drie 256gb sticks is de Mushkin veruit de beste met de meest consistente schrijfsnelheid. Testend met 10gb mkv file copy naar ssd:

Write: 250
Read: 415

Geen enkele drop in snelheid over de gehele 10gb.

Ter vergelijking:
Transcend Jetflash 920
Write: 325
Read: 400
Enkele keren drop van snelheid, naar onder 100, maar erg kort, zeg 2-3 seconden, wardoor overal de snelheid niet veel onderdoet dan de Mushkin.

Sandisk Extreme Pro
Write: begint met 320 maar na 2gb zakt naar 140-150
Read: begint met 320 om de laatste gb de snelheid naar 400 op te laten lopen

Op Crystaldisk scoren ze allemaal boven de 400, read/wrtie seq.

Daarnaast is de Mushkin de kleinste van de drie, echt een fijn formaat, misschien zelfs iets te fijn, aangezien ik er al 3 kwijt ben geraakt. Verder solide, robuuster dan beide andere uit mijn vergelijking.

Heb jij ook een Mushkin Impact 256GB Zwart?