Cyberpunk 2077, PS4

€ 22,88
Specificaties PS4 • Actie, RPG, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Cyberpunk 2077, PS4 Review

wjnieuw 19 maart 2021, 477 views Product gekocht

Cyberpunk 2077, PS4

Dit is tot nu op de PS5 een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.

Pluspunten

• Sfeer
  • Muziek
  • Verhaal

Minpunten

• Bugs
  • Onspeelbaar op Ps4/Ps4 pro

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 4
Geluid Score: 5
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 3
Ik speel dit op de PS5, op mijn oude PS4 pro is de waardering een stuk minder (haperingen, duidelijk lage resolutie).

Dit is tot nu op de PS5 een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Grafisch is het prima maar zeker geen next-gen. Het spel is zo goed door de atmosfeer in het spel. Je kan veel keuzes maken en continue weet je niet wat er nu weer komt. Ik denk dat ik het spel nog een keer speel en andere keuzes maak, dat heb ik niet vaak met een spel.

Er zitten veel wendingen in het spel die je niet ziet aankomen en een geweldige sfeer neerzetten. Er zitten wel wat bugs in het spel maar de beleving van het spel is zo goed dat ik die op de koop toe neem. Ik zou het spel zeker kopen als je een PS5 hebt, 2e hands kost het spel weinig.

Heb jij ook een Cyberpunk 2077, PS4?