Logitech C920s - HD Pro Webcam Review

DerOllie 18 maart 2021, laatste update op 18 maart 2021, 2.066 views Product gekocht

Logitech C920s - HD Pro Webcam

Uitstekende camera voor Teams/Zoom/Messenger thuiswerk situaties, praktisch te installeren, en plug-and-play met mogelijkheden tot gebruik extra software. Privacy klepje is prettig. Kabel is met 1.5m lang genoeg.

Pluspunten

• Plug-and-play
  • Privacy klep
  • Beeldkwaliteit/Scherpte
  • Capture software

Minpunten

• Beschikbaarheid

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Uitstekende camera om bij het thuiswerken te gebruiken als webcam in Teams, Zoom of Messenger wat dat betreft. Installatie is erg eenvoudig, plug-and-play, drivers worden zelf gevonden. De kabel van 1.5 meter was bij mij net voldoende om de webcam bovenop mijn 2e monitor te laten hangen, en in mijn kast te pluggen. De Capture software van Logitech is eenvoudig, maar daarnaast ook eigenlijk niet nodig. Ook zonder die software werkt de camera overal. Voor wat meer instellingen is het wel handig te installeren. Werkt prima. Privacy klepje is een prettig idee, zeker als je je pc de hele dagen hebt aan staan, maar is een eenvoudig plastic klep die op de webcam te klikken is. Niet te veel aan zitten bewegen. Naar ik begrijp is de microfoon ook prima, de collega's verstaan me goed. Enige nadeel die ik echt kan verzinnen is de beschikbaarheid momenteel, en iet-wat hogere prijs, maar als het om webcams gaat, en andere PC randapparatuur, is dat aan Logitech wel vertrouwd.

Heb jij ook een Logitech C920s - HD Pro Webcam?