Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor Review

coricelliNewbie 17 maart 2021, 186 views Product gekocht

Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor

Goeie tandenborstel, laadt snel op en bergt makkelijk weg in meegeleverde etui. Met timer voor goeie poetsbeurt. Snelle levering van iBood

Pluspunten

• Timer
  • Makkelijk proper te houden
  • Batterijleven

Minpunten

• kleur borstels

Goeie tandenborstel, laadt snel op en bergt makkelijk weg in meegeleverde etui.
Twee borsteltjes die naar mijn mening iets te zacht zijn, maar daarom koop ik
Met timer voor goeie poetsbeurt. Snelle levering van iBood.
Ik heb deze besteld nadat een andere elektrische tandenborstel van Philips niet meer kon opladen. Teruggezonden naar iBood waar ik hem kocht gezien er geen service was van Philips zelf. Onmiddellijke reactie en retourlabel ontvangen waarna ze lieten weten dat hij onherstelbaar was. Geld teruggekregen en dan deze nieuwe besteld.
Hopelijk begeeft deze batterij niet, met de vorige deed ik amper een jaar. De andere die we toen kochten, werkt wel nog prima en laadt nog op. Dus hopen dat het een uitzondering was. Poetsen maar!

Heb jij ook een Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor?