Motorola Moto G Pro Blauw

€ 235,-
Specificaties 6,4" • 2300x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G Pro Blauw Review

Paulatoetje 17 maart 2021, laatste update op 17 maart 2021, 606 views Product gekocht

Motorola Moto G Pro Blauw

Een goedkope optie voor samsung liefhebbers. Qualitatief krachtig en snel.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Gratis hoesje
  • Snelladen, usb naar usb c
  • Veel opslag
  • Geweldige audio
  • Moto actions
  • Android one

Minpunten

• Camera stelt soms niet scherp op het punt waar jij dat wil
  • Zonder hoesje erg glad
  • Stylus

Na de motorola moto g5s die ik 2 en half jaar gehad heb, was ik eigenlijk meteen weg van motorola. De gebruiksvriendelijkheid past erg bij mij. Functies die je vervelend vind kan je uitzetten. Ook is het erg fijn dat deze, de G PRO Android One heeft, wat betekend dat je in iedergeval 2 android updates krijgt. Voor mij betekend dit alleen maar dat hij nog langer mee zal gaan, omdat ik niet persee het nieuwste van het nieuwste hoef.

Bij normaal tot weinig gebruik zal de telefoon meerdere dagen mee kunnen gaan. Speel je net als ik veel spelletjes, kijk je veel series en films, dan gaat hij ongeveer een dag mee.
Het bijgevoegde pennetje heeft niet veel meerwaarde voor mij.
Fotos zijn mooi genoeg voor mij, maar niet altijd geweldig in qualiteit.

Heb jij ook een Motorola Moto G Pro Blauw?

Wat is je idee bij de stylus, zit die goed vast of klikt die goed vast? Of is het een kwestie van tijd voor je hem kwijtraakt?
"Een goedkope optie voor samsung liefhebbers."

Hoe bedoel je dat? Lijkt de UI van Motorola op die van Samsung?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.