Specificaties Behuizing, 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata II Zwart Review

renvooi 25 mei 2006, 532 views

Antec LifeStyle Sonata II Zwart

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in- uitbouwen
  • Design
  • Degelijk materiaal
  • Voldoende schroefjes meegeleverd

Minpunten

• Boekje niet in NL
  • Deurtje scharniert naar links
  • Deurtje sluit niet makkelijk
  • Kast pakt stof aan

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik heb de kast sinds een paar dagen en ben er tevreden over. Vwb de positieve kanten sluit ik mij bij onderstaande reviews aan.

Een echt minpunt vind ik het deurtje. Dit scharniert naar links. De meeste mensen plaatsen de kast rechts naast zich (op bureau of op de grond).De buitenzijde van het deurtje komt dan naar je toe. Ook vind ik dat het deurtje niet erg makkelijk sluit. Je moet het aan de rechteronderhoek aandrukken. Je kunt de kast met de rechterzijde ook niet vlak tegen een wand plaatsen want dan kun je niet meer bij de greep om het deurtje te openen.
De fabrikant zou hier echt wat verbeteringen op moeten aanbrengen. Bijv. door de mogelijkheid te bieden om zelf het deurtje links- of rechtsom te laten scharnieren. Net zoals bij diverse witgoed apparaten tegenwoordig kan.( bijv. een koelkast!)

Verder wil ik opmerken dat de buitenzijde van de kast stof aanpakt. Vooral rond de ventilatie aan de voorzijde. Omdat de kast hoogglanszwart van kleur is zie je dat heel goed.

Het bijgeleverde instructieboekje is niet in het NL.

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata II Zwart?

Boekje heb je toch nergens voor nodig, pc kun je gewoon aan de andere kant zetten, het deurtje laat ik altijd op een kier staan, opgelost!
Als je last hebt dat het deurtje tegen je been komt dan heb je dus nooit last dat je m niet open kan doen, hij is al open! ;)
Heb m zelf ook sinds kort, maar het deurtje sloop ik er gewoon af. (voor de rest toch geen nut)

Wel heerlijk stil (wel raar dat de fan van de voeding nooit aan gaat)
Ik gebruik deze kast voor al mijn klanten en is echt perfect voor die prijs.

Het deurtje is er makkelijk af te halen.
Goede krachtige voeding er in en perfect stil :D