Logitech G502 Hero Zwart

€ 41,94
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 25.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Hero Zwart Review

SaturN 16 maart 2021, laatste update op 16 maart 2021, 818 views Product gekocht

Logitech G502 Hero Zwart

Leuke gaming muis, vol met features echter heeft het ding wel last van een grote ontwerpfout.

Pluspunten

• Goede vormgeving
  • Ruim voldoende knoppen
  • RGB

Minpunten

• DOUBLE MOUSE CLICK probleem!
  • Failing switch

Helaas ook bij mij. Na ruim een jaar is plots het double click issue ontstaan. Het internet is volgeschreven met hoe, waarom en eventuele fixes. Dus qua betrouwbaarheid en degelijkheid krijgt ie van mij een nul.

Inhoudelijk ga ik er niet over schrijven, genoeg te vinden op internet.

Heb jij ook een Logitech G502 Hero Zwart?

Ik kwam er vandaag ook achter dat de mijne soms dubbelklikt. Op internet een reactie gelezen dat een paar keer hard slaan met de muis helpt, en zowaar, het probleem is weg. Maar het hoort natuurlijk niet. De mijne is ruim vijf jaar oud.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.