HP LaserJet Pro M15w

€ 140,36
Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP LaserJet Pro M15w Review

Wylana 15 maart 2021, laatste update op 15 maart 2021, 742 views Product gekocht

HP LaserJet Pro M15w

Snelle laserjetprinter die binnen een paar minuten te installeren en configureren is. Omdat hij op wifi kan verbinden kan hem overal in huis plaatsen! Hij print snel en goed!

Pluspunten

• Klein en compact
  • Snelle installatie
  • Draadloos
  • Geen last van inkt!

Minpunten

• Geen kleur

Inktverbruik Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
In verband met het vele thuiswerken deze printer een aantal maanden geleden aangeschaft.
Ik heb van mijn kledingkamer een compacte werkkamer gemaakt en heb geen ruimte op mijn kleine bureau voor een grote printer.

Aangezien ik wel de mogelijkheid wilde hebben om toch documenten te printen voor mijn werk en privé kwam ik op deze printer terecht. Gelukkig had ik nog een Bol.com bon, waardoor de prijs ook nog heel aantrekkelijk was. Met de bol.com bon was ik ongeveer €80 kwijt.

De installatie ging heel soepel via een webinterface en alle standaard configuratie items zitten erin. Denk hierbij aan DHCP/Statich IP, DNS, via WIFI of kabel, gebruiker, printinstellingen etc.

Binnen 5 minuten was de printer online en kon ik gelijk printen. De snelheid van het printen is zeer goed voor een kleine laserjet. En omdat hij op Wifi werkt, kan je hem overal in huis neerzetten waar een stroomaansluiting is. Simpelweg aansluiten en de verbinding wordt vanzelf opgezet.

Al met al een zeer fijne laserjet printer die zijn werk heel goed doet!

Heb jij ook een HP LaserJet Pro M15w?

wat is de capaciteit van de starter toner die er bij geleverd wordt?
Opzich heb ik daar +-50 printjes mee kunnen maken. Afhankelijk van hoe strak je de kwaliteit wilt hebben.