Tweakers zegt: 8,5

Jabra Elite 75t (Titanium, Zwart)

€ 79,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Elite 75t (Titanium, Zwart) Review

SpidytweakNewbie 14 maart 2021, 479 views Product gekocht

Jabra Elite 75t (Titanium, Zwart)

Bouwkwaliteit verbaasde me op positieve manier.

Pluspunten

• Robuust
  • Hoge kwaliteit
  • Prijs uiteindelijk meer dan waard

Minpunten

• Ik mis nano technologie die ze automatisch schoon houd binnen de hoes ­čśë

Ik heb dit product aangeschaft voor mij werk.
Het kantelpunt is al een tijdje aanwezig waarbij bellen via je mobiel veel handiger is dan de 'domme' vaste telefoon vd zaak.(ja we gebruiken voice over ip en het is geïntegreerd binnen de CRM software, dan nog is bellen via mobiel niet meer duurder en vele malen intuïtiever)
Het enig wat nog miste was een handige headset.
Ik verwachte er weinig van en had niet de indruk dat ik deze gadget veel zou gaan gebruiken.
Het is eigenlijk net als een smartwatch. Als je het gebruikt mis je niks, maar heb je het een dag niet bij je mis je het enorm.

Bovenstaande reviews geven een heel goed beeld over geluidskwaliteit enz. Laatst heb ik wel een software matige update voor noice canceling gehad waarvan ik in bovenstaande reviews nog niks terug lees. Dit werkt ook prima.

Waar ik graag een aanvulling op wil doen is de bouwkwaliteit.
Ik heb ze nu een jaar in bezit.
2x gevallen vanaf zolder en ge├źindigd onderaan de trap.(3 verdiepingen)
2x meegewassen in broekzak in wasmachine.
Ik sta er iedere keer van te kijken dat ze het overleven, maar het is helemaal top. Doet me denken aan de Nokia 3310 robuustheid. Na de laatste keer wassen kwam er geen geluid meer uit mijn rechter oortje. 3 dagen in rijst laten drogen en voila. Weer zo goed als daarvoor.

Helemaal top dus.

Batterij duur is ook top. Laadtijd is kort.

Deze oortjes maken mijn dagelijkse werkzaamheden een stuk makkelijker omdat dit vaak bestaat uit veel verschillende telefoon gesprekken na elkaar.
Daarbij als ik dan een keer ga sporten werken ze ook top. Tijdens fietsen of hardlopen. Zitten goed in het oor. En geluidskwaliteit is meer dan prima.

Heb jij ook een Jabra Elite 75t (Titanium, Zwart)?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin f─ônix 7 Nintendo Switch Lite