REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg Review

Mister E 13 maart 2021, laatste update op 16 maart 2021, 167 views Product gekocht

REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg

Ik heb net mijn eerste 3D Benchy geprint met mijn nieuwe printer en de kwaliteit is echt uitstekend. Ook de verpakking is geweldig met de uitzondering dat het niet vacuüm is verpakt. Ben zelf geen fan van kartonnen spoelen, maar deze zijn zeer degelijk. Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Verpakking

Minpunten

• Niet vacuüm verpakt

Printcapaciteit Score: 5
Printkwaliteit Score: 5

Heb jij ook een REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg?