Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart

€ 69,90
Specificaties Bedraad Qwerty met Logitech Romer-G Tactile switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart Review

freggel 12 maart 2021, laatste update op 12 maart 2021, 245 views Product gekocht

Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart

Fijn minimalistisch toetsenbord dat lekker typt, met iets te weinig functietoetsen. Let goed op dat je weet welke layout je krijgt, of accepteer dat het kan afwijken van de afbeeldingen! :)

Pluspunten

• Minimalistisch, weinig upsmuck
  • Fijne typ ervaring
  • Geen RGB overload

Minpunten

• Geen fysieke mediakeys
  • Vreemde layout bij NL webshops
  • Geen polssteun

Na lang zoeken dit toetsenbord gekocht. Ik kwam van verschillende typen en modellen, van mechanisch tot rubberdome tot scissorswitch hierop uit. Het probleem was dat mevrouw Freggel ook op mijn pc werkt, bij tijd en wijle, en die niet altijd blij was met mijn keuzes qua toetsenbord..

Hij typt fijn, maakt wel wat geluid maar dit valt mee. Wat wel is, je krijgt volgens mij altijd een hybride US model, niet de US International dis op de afbeeldingen wordt getoond. Het model is met een grote Enter toets, niet een liggende smalle zoals US Int. heeft.

Dit was bij mij het geval bij het bestellen bij BCC, net als Foritain die ook verrast werd met een andere layout dan verwacht..

Ondanks de layout ben ik tot op heden zeer tevreden, mede doordat mevrouw Freggel er ook content mee is. :)

Voor welke layout ik gekregen heb, zie de foto!

Heb jij ook een Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart?

Heb dit boordje ook, maar na amper 2 jaar beginnen sommige toetsen het al te begeven. Jammer, want was er best tevreden over, net als jij :)
Oeh, hmm. Garantie kunnen claimen?
Buiten de twee jaar helaas, dus ga er vanuit dat dat zinloos is. Drie jaar oud trouwens geen 2.

[Reactie gewijzigd door WouterL op 15 maart 2021 17:26]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.