Tweakers zegt: 8,5

LG OLED48CX6LB Zwart

€ 9.997,-
Specificaties 48" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED48CX6LB Zwart Review

jackok 8 maart 2021, 598 views Product gekocht

LG OLED48CX6LB Zwart

De enige 4K Oled tv die niet 55'' is maar kleiner! (8-3-2021)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Apple Tv
  • Streammogelijkheden Android/Windows
  • Afstandbediening
  • Geluid

Minpunten

• Afstand vanaf de muur bij wand montage

De enige 4K Oled tv die niet 55'' is maar kleiner!
Dat is de hoofdreden waarom we deze TV gekocht hebben.

In onze woning is 55" te groot en is deze maat perfect.
De kleuren van de Tv zijn echt geweldig, en ik vind het WebOS prima werken.
Standaard Apple Tv aan boord, maar ook het delen van beeld vanaf je computer of Andoird telefoon is geen probleem voor deze TV.

Standaard goed geluid. Het opstarten van de Tv gebeurt in een enkele seconden dan wel niet direct, ik was gewend dat dit een sec of 10 duurde vanaf mijn oude LG tv.

Via Plex Film kijken op 4K met HDR aan is echt een mooie beleving.
Aanschaf prijs was alleen een nadeel, voor hetzelfde geld heb een ook een 55'' of groter.
De aanschafprijs van de Tv stort nu naar beneden, van €1699 naar nu al voor €1135 en dat in enkele maanden.

Afstandsbediening vind ik erg prettig, en deze kan je ook gebruiken als muis/aanwijzer. Handig als je de webbrowser o.i.d. gebruikt.

Het enige nadeel is dat de Tv aardig van de muur af hangt, maar 10 jaar oude LG was 3 cm dik en hing bijna strak tegen de muur. Wel is het voordeel dat de HDMI poorten aan de zijkant van de Tv zitten.

Heb jij ook een LG OLED48CX6LB Zwart?

Vraag & Aanbod