HomeMatic draadloze wandthermostaat, opbouwmontage Review

RobvTNewbie 8 maart 2021, 113 views Product gekocht

HomeMatic draadloze wandthermostaat, opbouwmontage

wandthermostaat in combinatie met twee radiatoren werkt niet zoals aangekondigd

Pluspunten

• op batterij
  • draadloos

Minpunten

• voldoet niet aan verwachting

Kwaliteit Score: 1
homematic wandthermostaat HmIP-WTH-B met twee radiatorthermostaten HmIP-ETRV-B
Bedoeling is om via wandthermostaat de twee radiatoren aan te sturen
De radiatoren hebben niet dezelfde maat
Als ik de temperatuur instel op het wandthermostaat , reageert meestal 1 radiator ( de grootste van de twee )
Dus een kant van de kamer blijft koud
Radiator thermostaten gewisseld en gereset . Wandthermostaat zelfs omgewisseld met een andere.
Van intelligente temperatuurregeling is dus geen sprake.
Als ik de pairing met het wandthermostaat ongedaan maak , en beide radiatoren in manual set , regelen ze wel goed .
Maar het was de bedoeling , dat het via wandthermostaat zou werken.
Veel contact gehad met de leverancier , die zegt dat het niet werkt met twee verschillende radiatoren.
Volgens mij onzin , omdat ik zie ( door de temp bij de radiatorthermostaat te meten ) dat een radiator meestal helemaal niet reageert

Heb jij ook een HomeMatic draadloze wandthermostaat, opbouwmontage?

Ik zie dezelfde reactie bij Conrad.nl, dus blijkbaar heb je hem daar gekocht. Ik heb zelf mijn spullen gekocht bij smarthomesupply.nl Die geven goede support als je er niet uit komt.