Philips 55PFL6008K Zwart

Specificaties 55" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 55PFL6008K Zwart Review

Brambo103Newbie 6 maart 2021, 98 views Product gekocht

Philips 55PFL6008K Zwart

Smart TV met grote software problemen

Pluspunten

• mooi uiterlijk, slanke lijst
  • Ambilight
  • Goed beeld

Minpunten

• Operating system
  • Software

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Op zich een prima LED-TV met een strak beeld en ambilight.
Dit wordt helaas teniet gedaan door de software: de TV start vaak niet en hangt vaak in het multimedia menu
Dit is een bekend probleem van deze serie (Google spreekt boekdelen!) en Philips heeft het niet voor elkaar gekregen dit op te lossen.
De laatste firmware update (2016) heeft de situatie niet verbeterd, en verder is er van Philips niets meer gekomen. Als klant voel ik me behoorlijk genaaid. Voor mij nooit meer Philips!

Heb jij ook een Philips 55PFL6008K Zwart?

[Reactie gewijzigd door vinkjb op 6 maart 2021 19:58]