Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wireless Optical Desktop 1000 Review

Faalbeertje 12 augustus 2010, 486 views

Microsoft Wireless Optical Desktop 1000

Pluspunten

• Goedkoop
  • Ziet er goed uit
  • Ligt fijn in de handen en bied goede comfort

Minpunten

• Frequentie van router kan je draadloze connectie storen.
  • Raar geplaatst gat tussen F3-F

Een mooie set, voor weinig geld, ideaal voor studenten en mensen die graag op de centen letten. Helaas viel bij mij een aantal keer per minuut de connectie tussen mijn toetsenbord en de ontvanger weg. Dit kan mogelijk aan de draadloze router liggen die een meter van mijn computer verwijderd zit. Ik had verschillende software ge´nstalleerd en het op verschillende computers heb aangesloten zonder verbeterd resultaat. Daarna heb ik Microsoft opgebeld en ben ik een uur lang doorverbonden totdat een persoon mij vertelde dat er geen telefonische hardware ondersteuning was. Nog een kwartier op de website gezeten en uiteindelijk een klacht verzonden over het toetsenbord, waar ik ook nog mijn klacht over de slechte telefonische service in had gezet. Binnen 3 uur een mailtje terug, met de informatie dat het toetsenbord al buiten de garantie periode viel, al naar 3 weken! Wel zij de medewerken dat ze het vervelend vond ik zo lang aan de telefoon heb moeten hangen zonder goede rede en vandaar heb ik een nieuw toetsenbord uit mogen kiezen! Omdat deze set niet langer geleverd word kon ik een andere uitkiezen van ten minste 3x zo duur. Ze zijn dus duidelijk niet gierig en erkennen hun fout. Ik had dus geluk bij de service, maar de vraag is of anderen dat ook hadden.

Verder ziet het toetsenbord er goed uit, beetje vaag dat er een gat zit tussen F3-F4 ipv F5-F6, maar dat zal wel aan mij liggen. Fijne muis en heel energie zuinig! Als het toetsenbord het had gedaan was het een top set, maar helaas kan ik dat er nu niet van zeggen.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Optical Desktop 1000?