Denver DAB-42 Zwart

€ 28,27
Specificaties Portable Radio/DAB(+)/Cd speler - Bekijk alle specificaties

Denver DAB-42 Zwart Review

Niels Nijenhuis 4 maart 2021, laatste update op 4 maart 2021, 918 views Product gekocht

Denver DAB-42 Zwart

Ik luister graag en vaak naar de radio voor muziek, nieuws en de Tour de France. Helaas begaf mijn oude wekkerradio het. En aangezien het feit dat FM in de toekomst uit de lucht gaat, is de aanschaf van een DAB+ radio noodzakelijk.

Pluspunten

• DAB+, met aardig bereik
  • Compact en goedkoop
  • Werkt zowel op netstroom, en op batterijen.

Minpunten

• Schermpje is aan de kleine kant
  • Voelt een beetje fragiel, maar ondervind er geen hinder aan.
  • Let op dat je hem instelt op DAB, want dan heb je beter ontvangst.

Ik vind het een goed product voor zijn prijs. Lekker radio luisteren, waar ook ter wereld, via FM, & DAB+.
Let er wel goed op dat je hem op een plek neerzet waar je goed ontvangst hebt.
In mijn woonstudio heb ik aardig bereik, en ben woonachtig in een grensgebeid.
Dus ik kan ook Duitsland in DAB+ ontvangen.

Heb jij ook een Denver DAB-42 Zwart?

Waarom luisteren we niet naar live RADIO op smartphones? Ga naar Nederland FM
Alles is zo makkelijk.
Mag ik vragen wat de prijs hiervan is en welke draden er op aangesloten zijn? foodle

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.