Dell UltraSharp U3419W Zwart

Specificaties 34" • 3440x1440 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Dell UltraSharp U3419W Zwart Review

cybermans 4 maart 2021, laatste update op 5 maart 2021, 1.091 views Product gekocht

Dell UltraSharp U3419W Zwart

In tegenstelling tot wat de tweakers review zegt: je kan USB switchen met 3 bronnen, echter dan moet er wel een via USB-C aangesloten zijn! Prima monitor! wel aan de prijs

Pluspunten

• USB (KVM) switch (4 usb devices)
  • Kleuren
  • draaibare voet
  • in hoogte verstelbaar
  • USB-C charging

Minpunten

• maar 1 usb-a naar usb-b kabel meegeleverd
  • prijs
  • 60Hz

excuus voor geen samenhangend verhaal maar meer een braindump

Prima monitor. Perfect te gebruiken met een MBP met USB-C (voeding, beeld en usb over een kabel).
Heb er zelf 3 bronnen op aangesloten:
- PC via hdmi en USB
- MBP (2015) met mini displaypoort naar displaypoort (losse kabel bijgekocht, via onboard HDMI maar 30Hz) en USB
- MBP (2018) via USB-c

2 knoppen zijn als shortcuts te selecteren, alleen met 3 bronnen is dat eigenlijk een te weinig. Omdat ik uiteindelijk aan de 4 switchbare USB niet genoeg had, heb ik er een Sabrent 16-port usb 3 hub (de gelinkte is dezelfde maar met ander merk opgedrukt, de Sabrent was een stuk goedkoper op Amazon) op aangesloten voor de rest van de randapparatuur. Naast KVM switched ook audio mee (3.5 plug op monitor)

Draaibare voet en hoogte verstelbaar is voor mij een pluspunt

Tegenwoordig willen we meer dan 60Hz dus dat is wel jammer, maar tijdens DCS of andere spellen heb ik geen hinder ervaren (ik heb geen ervaring met een 120/144Hz scherm)

Heb jij ook een Dell UltraSharp U3419W Zwart?