Philips 65PUS9435/12 Zwart

€ 1.309,95
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUS9435/12 Zwart Review

maartenvandalenNewbie 2 maart 2021, 444 views Product gekocht

Philips 65PUS9435/12 Zwart

Onze soundbar was defect en de TV was aan vernieuwing toe, deze Philips TV kwam voorbij inclusief soundbar als voet, geweldig geluid geweldig beeld, ingebouwde apps werken zeer soepel.

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Soundbar als voet
  • Prijs - Kwaliteit

Minpunten

• Steam Link app eventueel toevoegen?

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Onze soundbar was defect en onze 10 jaar oude TV was aan vernieuwing toe, deze Philips TV kwam voorbij inclusief soundbar als voet, geweldig geluid geweldig beeld, ingebouwde apps werken zeer soepel.
Wij gebruikte de PS4 als mediastation, dit is nu niet meer nodig, alle apps die je wenst zijn beschikbaar, netflix - amazon prime - videoland - twitch - internet - chromecast ETC!

Het beeld is geweldig, wij zaten halverwege de serie Vikings toen wij deze TV installeerde, de kleuren waren bizar en de vechtscene's waren enorm soepel.
Wij dachten altijd dat dit aan de filmstijl lag echter kwamen wij er met deze Philips TV achter dat het ook anders kan!

Wij hebben de afstandbediening omgeprogrammeerd zodat deze automatisch de apps opent, dit gaat zeer snel.
Soundbar geluid is perfect, bas zit ingebouwd, wij denken eraan dit later uit te breiden om dit extern op te nemen, deze functionaliteit zit al ingebouwd..!

Lang verhaal kort: beste aankoop van 2021 zoverre!

Heb jij ook een Philips 65PUS9435/12 Zwart?