Philips 65PUS9435/12 Zwart

€ 1.309,95
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUS9435/12 Zwart Review

MarinhuanaNewbie 2 maart 2021, laatste update op 2 maart 2021, 271 views Product gekocht

Philips 65PUS9435/12 Zwart

Prima TV met goed geluid, ambilight vind ik altijd mooi om te zien en het werkt ook goed. De handleiding vind ik niet top.

Pluspunten

• Prima beeld voor het geld, het is natuurlijk geen OLED
  • Uitstekend geluid voor een TV
  • Ambilight
  • Android
  • Verlichte afstandsbediening

Minpunten

• Handleiding kan beter

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Een aantal weken geleden een Philips 65PUS9435/12 gekocht via een bekende website met dagaanbiedingen. Ik was al een tijd op zoek naar een nieuwe TV in verband met een verhuizing (grotere woonkamer!), de 49 inch Ambilight tv van twee jaar oud moest plaatsmaken voor een 65 inch tv.

Ik heb ook gekeken naar een 2020 model van Samsung the Frame in 65 inch, maar ben toch afgehaakt op de hoge prijs en vind Ambilight ook altijd wel een hele gave feature. Toen ik de aanbieding zag, heb ik nog wel even getwijfeld, de losse speaker onder de tv is toch even wennen.

Levering en uitpakken:

De levering heeft in totaal een dag of 10 geduurd, dit was wel wat langer dan ik had verwacht. Levering gebeurde door twee man en de doos kwam keurig en onbeschadigd aan. Aangezien we de woonkamer op de eerste verdieping van ons huis hebben, was het nog wel een opgave om de doos naar boven te krijgen...

De TV is stevig verpakt in de doos en alle onderdelen zijn ook netjes verpakt in schuim en/of plastic. De afstandsbediening en boekjes zitten in een apart zwart doosje, dit doet wel luxe aan.

Handleiding en monteren:

De verkorte handleiding is pudding. De stappen voor de montage van de voet en speaker zijn zeer onduidelijk. Maar met een beetje geknoei kom je er wel uit. Om de voet te monteren, moet je de TV platleggen, maar er staat niet in de handleiding dat je dit moet doen, en hoe dit op een veilige manier kan.

De speaker kan op twee manieren worden gemonteerd, of als voet voor de tv, of met een andere beugel voor wandmontage. Hier heeft Philips dan wel weer goed over nagedacht.

Beeldkwaliteit:

Deze tv heeft een lagere verversingssnelheid dan mijn oude tv, maar daar merk ik in de praktijk weinig van. De beeldkwaliteit is prima, beelden zijn helder en vloeiend. Zwart is redelijk zwart.

Geluid:

Ik ben geen audiiofiel, maar ik ben zeer onder de indruk van het geluid van deze tv. Mijn losse Bose Soundbar van mijn oude tv, wordt compleet uit het water geblazen door de speakers van Bowers en Wilkins.

Afstandsbediening:

Fijne afstandsbediening met een leren achterkant wat zorgt voor een luxe uitstraling. Ook fijn dat de toetsen verlicht zijn. Er zit ook een microfoon in de AB voor Google Assistent, deze heb ik nog niet gebruikt. De Rakuten knop vind ik overbodig.

Besturingssysteem:

Android werkt erg fijn en de ingebouwde Chromecast is ook handig. Verder geen opmerkingen.

Conclusie:

Deze tv is zeker de ruzie met mijn vriendin waard over de afmeting! ;)

Heb jij ook een Philips 65PUS9435/12 Zwart?