Philips 65PUS9435/12 Zwart

€ 1.309,95
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUS9435/12 Zwart Review

ArkoVNewbie 2 maart 2021, 271 views Product gekocht

Philips 65PUS9435/12 Zwart

Ziet er uit en werkt echt als een premium-product. Beeld is heel mooi en scherp, dieper zwart dan ik verwacht had van een led-tv. De ingebouwde soundbar levert zeer helder geluid. Zeker bij bronnen die dolby atmos ondersteunen. Ambilight is ook gewoon een grote troef

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld
  • Ambilight

Minpunten

• Updaten gaat relatief traag

Deze tv in solden gekocht. Mijn vorige 10 jaar oude 32 inch Philips voldeed niet meer aan mijn eisen.
De volgende moest ook een Philips zijn. Tot nu toe enkel nog maar goeie ervaringen mee gehad. Ambilight was ook een vereiste, dus veel keus heb je dan niet meer.
De tv is makkelijk uit te pakken, te installeren en in te stellen. Beeld staat meteen al relatief goed ingesteld, maar met wat tweaks krijg je meteen prachtig resultaat. Ik was aangenaam verrast door het zwart. Dit was veel dieper dan ik verwacht had. Mooie contrasten dus. Ambilight maakt het beeld nog meeslepender en staat bij ons dus ook altijd aan. De overstap van 720p op 32 inch naar 4k op 65 inch is ook gigantisch. Ik zou nooit nog terug naar een kleinere tv gaan.
Qua geluid out-of the box is er ook weinig op aan te merken. De ingebouwde soundbar van Bowers & Wilkins levert glashelder geluid. Bij films met Dolby Atmos krijg je echt een cinema-ervaring. De tv is nu het standaard geluidssysteem in huis geworden, het geluid is gewoon beter dan mijn stereo.
Alles ziet en voelt heel premium. De afstandbediening is achteraan met leer bekleed, wat echt fijn is.
Ik heb 2 mindere puntjes. De afstandsbediening licht op, wat zeer handig is. Maar je moet wel eerst al op een knop drukken voor die oplicht. En dan blijft het licht maar een seconde of twee branden. Nauwelijks tijd genoeg om de juiste knop te vinden.
Het tweede punt is dat updaten best lang kan duren. Op het scherm staat er "enkele minuten", maar het is al twee maal bijna een half uur geweest.
Al bij al echt een topproduct, mijn negatieve puntjes verbleken bij al wat de tv juist doet.

Heb jij ook een Philips 65PUS9435/12 Zwart?