EarFun Free Pro (Zwart) Review

jirrotiNewbie 1 maart 2021, 511 views Product gekocht

EarFun Free Pro (Zwart)

Ik kocht altijd oordopjes van (vaak Sennheiser) rond de 30 euro. Nu was ik op zoek naar oordopjes met dezelfde kwaliteit, maar dan zonder draad uiteraard. Deze heb ik gevonden, gekocht via amazon.be voor 60 eu.

Pluspunten

• Goed geluid (en bass)
  • Prima (active) noice cancelling
  • Voldoende accu duur (kom er mijn werkdag mee door)
  • Kan ermee bellen / skypen
  • In-ear + goede pasvorm
  • Prima design / geen apple look-a-like
  • Fijne bediening via fingerprint
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Zere oren door verknelling maar na een paar keer dragen geen last meer van

De oneindige knoop wanneer je je oordopjes los uit je broekzak haalt, oordopjes die uit je oren vliegen als je draad ergens achter blijft haken, de combinatie met een mondkapje... kortom, ik was toe aan draadloze oordopjes.
Tegenwoordig is het aanbod reuze en gelukkig was daar scarbir.com die mij heeft geholpen met selecteren. Deze site is van een Nederlander die al meer dan 200 draadloze oordopjes (< 100 eu) heeft getest en beoordeeld.

Ik kocht altijd oordopjes van (vaak Sennheiser) rond de 30 euro. Nu was ik op zoek naar oordopjes met dezelfde kwaliteit, maar dan zonder draad uiteraard. Deze heb ik dan ook gevonden.

De grootste eisen voor mij waren: in-ear, ANC, niet inleveren op geluidskwaliteit t.o.v. oordopjes met draad, voldoende accuduur. Deze aspecten zijn allemaal uitstekend bij deze oordopjes.

Heb jij ook een EarFun Free Pro (Zwart)?