ASUS ZenBook 13 OLED UM325UA-KG044T

€ 849,-
Specificaties 13,3" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

ASUS ZenBook 13 OLED UM325UA-KG044T Review

WinterX 1 maart 2021, laatste update op 1 maart 2021, 1.756 views Product gekocht

ASUS ZenBook 13 OLED UM325UA-KG044T

Simply amazing. 2021 begint veel beter dan 2020. Een OLED beelscherm en de nieuwe Ryzen 5 5500U (nu 12 threads ipv 6) voor 899 euro.

Pluspunten

• OLED, OLED, OLED (met HDR)
  • Sneller dan R5 4500U (nu 12 threads ipv 6)
  • mooi design
  • werkt op batterij rond 13 uur

Minpunten

• fan beetje lawaai in Standard modus

Heb jij ook een ASUS ZenBook 13 OLED UM325UA-KG044T?

Het is 100% zilver.

De toetsenbord backlight is beetje raar met deze kleur.

Numpad op touchpad is prima. Je kunt ook zijn helderheid aanpassen. Volgens mij het is zeer goed.
Als je de numpad uit hebt is de touchpad dan ook echt zwart? Bedankt voor het snelle antwoorden btw!
K, thnx! Niet zwart bij dit model maar zilver natuurlijk. 😅

[Reactie gewijzigd door V3g3ta op 8 april 2021 15:44]

Het kijkt me een top laptop als je voor lichtgewicht en power wil gaan. Maar 3 vragen die je misschien voor me kunt beantwoorden... heeft de laptop als je hem voor je hebt een roze tint? Ik kan het niet zien op je foto's en kan er ook geen reviews van vinden, enkel van de blauwe variant die nergens te koop is.
Dan, de backlight voor de toetsen, is die helder genoeg overdag? Want je ziet vaak dat zilveren toetsen met witte verlichting vaak niet echt goed samen gaan. En als laatste, is dat numpad echt zo goed te zien, zelfs als het uitstaat of staat hij in je foto's wel aan? Want in de reviews van de blauwe versies zie je werkelijk niks als de verlichting uitstaat. Als je dit voor me zou kunnen beantwoorden zou dat top zijn. Zit zelf te denken aan de iets duurdere variant met de Ryzen 7 5700U, maar verder zijn ze identiek. Dus ben benieuwd.