1 review

Fresh 'n Rebel Code ANC (Blauw)

€ 64,50
Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Fresh 'n Rebel Code ANC (Blauw) Review

spook68 1 maart 2021, laatste update op 13 april 2022, 773 views Product gekocht

Fresh 'n Rebel Code ANC (Blauw)

Nette basis ANC koptelefoon, ziet er goed uit en doet het prima.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • geluid luisteren
  • geluid spreken
  • USB C
  • Audio jack
  • Simpele bediening

Minpunten

• Klemt (ANC vereiste)
  • Tasje stelt niet veel voor

Ik wilde een On-Ear koptelefoon en de Fresh 'n Rebel Code ANC kon ik in een aanbieding kopen. We hebben al een FnR RockBold speaker en dat is een goed apparaat.

De Code ANC komt in een mooie doos en is netjes verpakt in een mooie doos.
De Code ANC voelt stevig en degelijk aan. Dat komt mede door het gebruik van metaal voor de beugels .
Het geheel is netjes afgewerkt en zelfs de snoertjes zijn in de zelfde kleur.
De bekleding van de beugel is zacht kunststof, de oorschelpen lijken ook van kunststof leer imitatie.
Het meegeleverde zakje stelt niet veel voor. Mijn zoon heeft een PowerLocus BT koptelefoon en die heeft een veel mooier opbergtasje.

De handleiding is simpel maar doeltreffend: Alleen plaatjes en simpele tekst zoals verwijzing naar het OS van het gekoppelde apparaat als dat nodig is.
Er zitten weinig knoppen op, dat vind ik wel fijn: Aan/Uit/Play/Pauze/Opnemen, Vol+/Next, Vol-/Previous, ANC

Het draagcomfort vind ik prima. Wel drukken de oorschelpen stevig op de oren. Dat lees je meer bij ANC koptelefoons en dat is ook nodig om er voor te zorgen dat de oren echt afgesloten worden. Anders werkt de ANC niet.
Het geluid vind ik prima. Een audiofile zou wellicht beter willen maar dan zit je in een andere prijsklasse. Ook heb (video) bellen gaat prima. In een drukke omgeving ben je minder verstaanbaar en dat is ook logisch.

Gezien de prijs verwachtte ik niet al te veel van het Noise Canceling gedeelte en dat klopt ook. Ruisachtig getild wordt prima weggefilterd: De koeling en vriezers in de supermarkt hoorde ik niet meer. Maar iemand die naast je zit te kletsen hoor je nog wel.
Je kan de ANC ook alleen aanzetten. Dan hoor je vooral ruis.

Update 13-4-2022:
Er kunnen 2 devices worden gekoppeld waar de CodeANC steeds een verbinding mee houdt. Met een iPad en iPhone werkt dat wel redelijk. Met een Windows Laptop en een iPhone gaat het mis omdat Windows niet goed met Bluetooth om gaat.

Heb jij ook een Fresh 'n Rebel Code ANC (Blauw)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.