Samsung SM951 (NVMe) 256GB Review

Game-Freak 28 februari 2021, 145 views Product gekocht

Samsung SM951 (NVMe) 256GB

Sinds december 2017 in gebruik en geen problemen mee gehad. Uiteraard een stuk sneller dan een SATA SSD, echter zijn er tegenwoordig nóg snellere NVMe's. Bij deze deel ik graag wat CrystalDiskMark benchmarks.

Pluspunten

• Prijs / prestatie
  • Sustained performance
  • Stabiel en betrouwbaar

Minpunten

• Géén Samsung Magician Software

Ik heb de Samsung SM951 sinds december 2017 in gebruik en functioneert erg goed. Vele malen sneller dan een simpele SATA SSD en dat merk je. Heeft nog steeds dezelfde snelheid als in 2017. Er valt verder denk ik weinig over te vertellen. Er zijn bepaalde NVMe's die nog een stuk sneller zijn, maar als je je PC een boost wilt geven ten opzichte van een SATA SSD dan is dit zeker een aanrader. Ik wilde graag nog even een CrystalDiskMark delen.

Heb jij ook een Samsung SM951 (NVMe) 256GB?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.