Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Specificaties Bedraad Qwerty met Outemu Red switches - Bekijk alle specificaties

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red) Review

NoUseWhatsoever 26 februari 2021, laatste update op 26 februari 2021, 87 views Product gekocht

Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)

Goed geprijsd mechanisch toetsenbord maar in mijn ervaring krijg je waar je voor betaalt. Namelijk een toetsenbord dat in het begin prima werkt en erg lekker typt, maar na een paar maanden niet meer doet wat het zou moeten doen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Ziet er goed uit
  • Typt lekker

Minpunten

• Levensduur is erg kort
  • Goedkoop is duurkoop

Ik heb dit toetsenbord gebruikt om mee te nemen naar werk en aan het eind van de dag weer in te pakken om het de volgende dag naar een andere locatie mee te kunnen nemen. het kan zijn dat dit de levensduur niet heeft bevorderd, maar alsnog viel het mij tegen dat na een paar maanden gebruik ik dubbele aanslagen kreeg en even later een groot verschil in gevoeligheid van de verschillende toetsen. Nu ik niet meer naar werk ga, heb ik hem onlangs nog aan de computer gehangen maar je wilt hiermee je wachtwoord niet ntypen want het is enorm onbetrouwbaar.

Heb jij ook een Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red)?