1 review

ASUS TUF Gaming M3

€ 19,99
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 7.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

ASUS TUF Gaming M3 Review

b0b1991 26 februari 2021, laatste update op 26 februari 2021, 243 views Product gekocht

ASUS TUF Gaming M3

Deze muis op aanraden van een vriend gekocht voor op het werk. Uiterst verbaasd over deze muis! De sensor is waanzinnig goed en accuraat voor een muis van €29. Het ontwerp is degelijk en software werkt prima! Leuk met de verlichting.

Pluspunten

• Goede sensor
  • Programmeerbare knoppen
  • Verlichting
  • Software

Minpunten

• Geen braided kabel

Zoals boven aangegeven, deze muis werd mij aangeraden door een vriend, die gebruikt hem thuis om mee te gamen. Ik heb zelf thuis een G502 van Logitech en ben hier erg tevreden mee, maar voor op het werk had ik nog wel een goede muis nodig.

Bij Azerty deze muis aangeschaft voor een nette €29. Uiteraard had ik wel wat verwachtingen aangezien deze vriend er zo lovend over sprak. Maar niks was minder waar.

Bij het uitpakken zie je gelijk dat het een TUF is, hij voelt lekker degelijk en ziet er ook robuust uit. Nu ben ik wel wat moeilijk als het gaat om de sensor, ik werk met een relatief hoge 4500 DPI en niet alle muizen zijn met deze snelheid nog even accuraat. Tot mijn verbazing is de ASUS dit wel! Het is dat hij voor mij te weinig knoppen heeft anders had ik mogelijk mijn G502 thuis ook nog vervangen.

De software is duidelijk en overzichtelijk en de kleur van het logo is makkelijk in te stellen.

Het enige nadeel vind ik dat het geen braided kabel is. Nu mag je voor €29 hier niet echt om klagen maar naar mijn mening mag de muis wel iets meer kosten als deze met een braided kabel komt.

Al met al voor het geld erg tevreden over de muis en zou hem absoluut aanraden als je voor weinig geld een goede muis wil.

Heb jij ook een ASUS TUF Gaming M3?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.