AOC 24G2U/BK Rood, Zilver

€ 188,70
Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

AOC 24G2U/BK Rood, Zilver Review

rowan hartog 26 februari 2021, laatste update op 26 februari 2021, 156 views Product gekocht

AOC 24G2U/BK Rood, Zilver

Hallo. ik heb deze monitor nog maar een paar dagen. maar hij bevalt me goed. hij heeft mooie kleuren ziet er mooi uit. je kan hem alle kanten op draaien. de randen hadden iets dunner gemogen maar dat maakt voor mij niet zo heel erg uit

Pluspunten

• mooie kleuren
  • IPS
  • hdmi 1.4 en display port 1.2

Minpunten

• knoppen ietsjes lastig te vinden
  • lage speaker kwaliteit
  • 250nits ipv 300
  • rode accenten. ( valt wel mee )

Hallo. Ik ben ndeze monitor nog maar een dag op het moment van typen. Maar deze monitor bevalt me heel erg. Hij heeft mooie kleuren, 144hz, IPS en ja kan hem op een vesa 100 mount zetten om hem bijvoorbeeld aan de arm te zetten of aan de muur. Ik raad je wel aan om vilt plakkertjes op de poot te doen, want ik heb het gevoel dat het de ondergrond kan beschadigen. De vormgeven vind ik heel mooi. Klein nadeel dat er rode accenten in zitten omdat mijn hele kamer/setup blauw met zwart is maar dat maakt niet veel uit. Hij heeft speakers alleen raad ik je niet aan om deze monitor te kopen odmat hij speakers heeft. hij heeft robuste IO, hdmi 1.4 zodat je 144hz met hdmi kan gebruiken. ik raad je wel aan als je een display port port p je computer/laptop hebt. dat je die gaat gebruiken om echt alles uit je monitor te halen. Hij heeft een energie label a, voor de mensen die dat willen weten.

LET OP: Hij is niet out of the box 144hz. ( iniederegeval bij mij was dat zo ). Dus je zal even in de advanced beelscherm settings moeten kijken of je het naar 144hz kan veranderen.

Bij de foto's van deze review zie je de documentatie en stickers die je er bij krijgt. Ik weet niet wat er op de cd staat en waar dat goed voor is. ik zie wel dat er "Aoc Menu" opstaat. dus het zal een menu iets zijn. geen idee waarom. Over het menu gesproken. ik heb nog niet met hem menu gespeelt. Maar het ziet er mooi uit. Ik zie wel dat de helderheid op 90% stat ipv 100. Ik zal niet weten waarom.

Gekocht bij: https://www.bol.com/nl/p/...rEpK8g.2_5.6.ProductTitle
voor 190 euro.

Review gemaakt door: Rowan
Gemaakt op: 26-2-2021

Heb jij ook een AOC 24G2U/BK Rood, Zilver?

Vraag & Aanbod