Philips 276E8VJSB Zwart

Specificaties 27" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Philips 276E8VJSB Zwart Review

Willem SmithNewbie 23 februari 2021, laatste update op 23 februari 2021, 45 views Product gekocht

Philips 276E8VJSB Zwart

Pluspunten

• Zeer hoge resolutie
  • Goede prijs/prestatie verhouding

Minpunten

• geen

Lekker veel scherm (4 * HD ;) Ik houd er van om veel windows tegelijkertijd open te hebben. Met 2 pagina's A4 naast elkaar heb je nog ruimte over.
Ik gebruik m vooral voor audiobewerking met Reaper. Hoofdscherm, mixer, effecten en nog wat andere dingen allemaal in 1 blik te overzien.

Kon hem in eerste instantie niet aan krijgen, er zit een klein knopje onderaan in het midden op de achterkant. Als je het eenmaal weet geen probleem, ik zet m vrijwel nooit uit maar meestal op stand-by. Hij verliest wel eens synchronisatie maar ik denk dat dat aan mijn videokaart ligt. Even aan/uit lost dat altijd op.

Ik heb geen last van inbranden maar heb de taakbalk verborgen en hij gaat na 15 minuten inactiviteit op stand-by (geen screensaver omdat die de monitor aan houdt)

Heb jij ook een Philips 276E8VJSB Zwart?