Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 50,5g - Bekijk alle specificaties

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart) Review

rvleij 23 februari 2021, 69 views Product gekocht

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Komend van een eerste generatie Apple Watch ben ik erg tevreden met mijn aankoop en prijs / kwaliteit. Goede batterijtijd, kwaliteit en bijbehorende app van Garmin.

Pluspunten

• Prima app (Garmin Connect)
  • Metingen werken goed (hartslag en zuurstof)
  • 3 dagen op een lading
  • Volledige Apple Health sync (R/W)

Minpunten

• Even wennen aan interface ten opzichte van WatchOS
  • Minder native apps (Azure MFA etc etc)
  • Geen Mac Unlock (Apple lockin haha)

Persoonlijk vond ik de prijzen voor de nieuwe Apple Watches te hoog geworden en was ik op zoek naar iets anders, want de health statistiek is wel belangrijk voor mij ondanks dat ik niet veel sport.

Ook batterijtijd is belangrijk voor mij, het 's nachts moeten opladen van mijn smartwatch zorgt ervoor dat ik mijn slaap niet kan meten. Ja, cijfertjes over van alles inclusief mijn slaap vind ik geinig. :) De VA4 houdt het ongeveer 3 dagen vol (24 uur per dag om).

Het horloge bevalt prima, al is de interface (uiteraard) geen Apple, het is even wennen. Het scherm is ook wat donkerder om de batterijtijd te kunnen halen (brightness op 30%), maar is goed af te lezen in verschillende omstandigheden.

Activities (wandelen, fietsen etc) werken prima en de bijbehorende app (Garmin Connect, die ik op iOS gebruik) is uitstekend zou ik zeggen. Veel info, grafiekjes en volledige HealthKit integratie om gegevens te lezen EN schrijven. Ook niet altijd een gegeven bij de horloges waar ik naar keek (wearOS met Google Fit bv, die alleen leest). Zo kan ik mijn geschiedenis behouden en vergelijken.

Prima horloge wat mij betreft. Doet wat het beloofd, een goede watchface gevonden etc etc.

Heb jij ook een Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)?