1 review

HP DeskJet 3750

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP DeskJet 3750 Review

Spits 23 februari 2021, laatste update op 23 februari 2021, 48 views Product gekocht

HP DeskJet 3750

Een goede compacte printer, die gewoon doet wat hij moet doen. Printen. De scanner functie is niet zo heel goed.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Opstartsnelheid
  • WiFi
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Printsnelheid bij afbeeldingen is laag
  • Papierlade wat klein

Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Scansnelheid Score: 2
Ik heb deze printer gekocht omdat hij moest komen in een kast van maar 30cm diep. Printers van dit formaat zijn bijna niet te vinden, dus toen ik deze vond heb ik hem gelijk besteld, met verder geen hoge verwachtingen.

Maar ik moet zeggen, ik ben heel erg tevreden met deze kleine printer. De printkwaliteit is niet fantastisch als ik het vergelijk met mijn vorige canon pixma met 5 cartridges, maar voor gewoon wat documenten met tekst en hier en daar wat kleur is hij prima. Laat je vakantiefoto’s gewoon afdrukken door een professional :)

Hij begint lekker snel met je printopdracht en is makkelijk in gebruik. Ook de iOS HP smart app vind ik makkelijk in gebruik. Waar mijn vorige printers nog weleens papier een beetje scheef doorvoerde, is deze echt heel precies, dus altijd mooi uitgelijnde tekst. Tip: lijn wel even de inkt cartridges uit via de HP utility/smart app op je computer, dat maakte bij mij heel veel verschil.

De scanner functie is verrassend, maar daardoor kan je maar 1 zijde per keer scannen van 1 vel papier. Dus een boek of paspoort scannen gaat niet lukken. Wel kan de app je telefooncamera gebruiken om te scannen, maar dat is een beetje een flauwe oplossing.

Ik heb de printer gekocht voor 75 euro, maar ik kreeg door de HP ink actie 2 sets cartridges erbij, dus ik heb uiteindelijk weinig betaald voor de printer.

Heb jij ook een HP DeskJet 3750?