Dell Thunderbolt Dock TB16 with 240W AC Adapter

€ 620,42

Dell Thunderbolt Dock TB16 with 240W AC Adapter Review

SPANONewbie 23 februari 2021, 234 views Product gekocht

Dell Thunderbolt Dock TB16 with 240W AC Adapter

Ondanks veel slechte reviews werkt dit (prijzige) product erg goed voor mij!

Pluspunten

• Twee Q-HD beeldschermen werken perfect
  • USB-C is ook een oplader

Minpunten

• USB-C kabel vrij kort.. (maar opzich manageable)

In 2018 was ik opzoek naar een dockingstation voor mijn Dell XPS 13 en twee dell monitoren (Ultrasharp - Q-HD). Alle dockingstations die ik online vond, inclusief deze, hadden over het algemeen slechte reviews. Toch heb ik het risico genomen en deze besteld; uiteindelijk nooit een probleem gehad! Gelukkig maar want de prijs van dit product is vrij pittig...

Enige nadeel was dat ik de TB16 software nooit geïnstalleerd kreeg en dus niet de USB ingangen kan gebruiken. (Had het gevoel dat dit aan mijn laptop lag..)

Heb jij ook een Dell Thunderbolt Dock TB16 with 240W AC Adapter?

Vraag & Aanbod