LG DSN7CY

Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG DSN7CY Review

chucky666 18 februari 2021, 587 views Product gekocht

LG DSN7CY

Een soundbar die er goed uitziet en gewoon een goed geluid geeft.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk aansluiten
  • Met tv te bedienen

Minpunten

• Geen HDMI kabel meegeleverd
  • Surround staat niet standaard aan

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb deze gekocht toen de prijs naar beneden dook naar 199.
In de doos zit bijna alles wat je nodig hebt om aan te sluiten en op te hangen behalve een HDMI kabel.
Je deze uitgepakt te hebben heb ik hem voor de tv gezet en aangesloten met een HDMI kabel en mijn Sony uhd speler via HDMI op de soundbar.

Eerst geluisterd naar het geluid van gewone tv via kastje op me of oled8c55pla tv maar dat klonk erg dof.
Toen het geluid op AI doing gezet maar klonk nog steeds niet denderend.
Na even zoeken kwam ik er achter dat surround sound standaard niet aan staat, dus deze gelijk aangezet.
Wat een verschil hoor je dan gelijk, de spraak is dan gelijk helder en ook goed te volgen.
Dan de uhd speler geprobeerd en hij geeft strak beeld en mooi geluid door.
Toen de popcorn mediaspeler geprobeerd en ook mooi geluid.
Toen met de telefoon muziek gestreamd vis bluetooth en dat klinkt ook geweldig en kan ook lekker hard.
Als laatste de apps op de tv geprobeerd zoals prime video en netflix.
Klinkt allemaal erg goed en duidelijk terwijl de bar niet zo hard hoeft aan te staan.
Hij geeft bij Netflix ook netjes aan dat ie Dolby atmos doorgeeft.

Dus voor 199 euro vindt ik het een hele nette en goed klinkende soundbar.
Je hebt natuurlijk niet een overweldigende bas als je films kijkt maar er zit genoeg bas in, ik persoonlijk mis het niet in ieder geval.
En ik kan hem gewoon bedienen met de ab van me tv zodat ik niet een extra ab op de tafel hoef te hebben liggen.

Heb jij ook een LG DSN7CY?

Vraag & Aanbod