JBL Club One (Zwart)

€ 189,-
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

JBL Club One (Zwart) Review

JornRS 17 februari 2021, laatste update op 17 februari 2021, 130 views Product gekocht

JBL Club One (Zwart)

Prima koptelefoon voor de gewone gebruiker die goede muziek kan waarderen. Zitten voldoende opties en mogelijkheden op om je in te verdiepen. Wel aan de dure kant, maar voor de ING pinners; gebruik je punten;)

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluidskwaliteit
  • Accessories
  • ANC
  • Microfoon helder

Minpunten

• In-en uitklappen voelt fragiel
  • Case aan de krappe kant

Ik wou al een langere tijd een nieuwe (draadloze) koptelefoon. Via Tweakers uiteraard mijn onderzoek uitgevoerd en een aantal vergeleken. Deze JBL Club One sprak mij het meest aan omdat deze op mijn maximale prijsgrens viel en op vrij veel plekken wel positief werd beoordeeld.
Via ING punten kon ik ook nog eens korting krijgen, alleen maar mooi ;)

De koptelefoon past prima in de meegeleverde opberg case. Hiervoor moet je alleen wel de oorschelpen naar binnen klappen. Dit lijkt en voelt best wel fragiel aan, de scharnieren zijn niet erg dik waardoor het net lijkt alsof je deze elk moment kan afbreken. De meegeleverde kabels passen helaas niet in de case, was voor mij geen probleem aangezien ik toch eigenlijk altijd wel een tas oid bij me zou hebben mocht ik de koptelefoon uit huis nemen.

Om maar door te gaan op dit laatste punt, de ANC(Active Noise Canceling) werkt heel erg goed. Zonder muziek aan wordt het omgevingsgeluid gedempt, met muziek ben je volledig afgezonderd van je omgeving. Mocht iemand je storen heb je een speciale knop op de linkeroorschelp waardoor je muziek op ongeveer 20% doorgaat, maar het omgevingsgeluid wordt nu juist geboost over je muziek. Hierdoor kan je prima een gesprek voeren.

Ook iemand bellen via de koptelefoon werkt goed, let wel op je omgeving aangezien deze geluiden soms ook wat doorkomen voor de andere kant van je gesprek ;)

Om verdere instellingen te veranderen moet je de JBL headphones app downloaden. Hier stel je bijvoorbeeld de equalizer in. Standaard vond ik deze eigenlijk wel prima staan, omdat ik graag naar dance achtige muziek luister sloot de 'preset' van Armin van Buuren iets beter aan bij mijn geluid voorkeuren. De bass vind ik dan niet te veel aanwezig, maar is wel sterk afhankelijk van welk nummer je instart (duhh).

Overall ben ik blij met mijn aankoop, met de korting doe ik bij de aanschaf kon krijgen vond ik het resterende bedrag het wel waard.

Heb jij ook een JBL Club One (Zwart)?