Cryorig H7 Review

Micowave-201 17 februari 2021, 65 views Product gekocht

Cryorig H7

Prima product en erg stil

Pluspunten

• prijs
  • ziet er goed uit
  • stil

Minpunten

• bedekt 1 RAM slot
  • geen RGB, dus werkt alleen bij een witte kast

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 5
Geluidsproductie (min) Score: 5
Ik gebruik deze koeler voor mijn i7-9700 en heb nog geen problemen met temperaturen gehad. Ook heb ik in de afgelopen 2 jaar nog geen last gehad van het geluid, hij is doodstil. Heeft naar mijn idee nog nooit op volle toeren moeten draaien of op volle toeren komt het geluid niet boven de case fans/ videokaart uit. Prima koop, zeker voor deze prijs.
Het enige nadeel is dat ik 1 RAM slot niet meer kan gebruiken, maar dat is niet ongebruikelijk met een koeler van dit formaat. Doordat de fan wit is en geen RGB heeft is de koeler eigenlijk alleen netjes als je meer witte componenten of een witte kast heb, maar dit weet je voordat je het product koopt.

Heb jij ook een Cryorig H7?

Vraag & Aanbod