Asus A6JA-Q007H Review

basvdam 1 september 2007, 1.021 views

Asus A6JA-Q007H

Pluspunten

• Scherm, presaties, toetsenbord, uitrusting.

Minpunten

• Geen enkele. Alle laptops worden warm/heet na 2 uur.

~[Update 1-09-07]

Deze laptop nog steeds dagelijks in gebruik. Accu houd het nog steeds goed vol. 2,5 uur altijd in de zuinige stand. Prestaties met WinXP en 2 gig intern perfect. Niets is defect gegaan en dat terijl mijn dochter van 2 jaar ook wel eens 'mee typt'. Mijn volgende laptop wordt ook weer een Asus, maar voorlopig nog niet. Met de Ati X1600 video kaart kan ik nog wel ff vooruit met wat spellen.

~[Einde update]

Fantastische machine! Net pas een dag in gebruik, heb na veel wikken en wegen enveel internet surfen deze ASUS blind besteld online. 2 dagen later in huis en wat ben ik er blij mee.

Prachtig scherm, geen last van het glanzende. Super prestaties, de laptop draait Oblivion zonder problemen in high quality 1024*768 en ik heb niet eens gekeken of hij ook hoger kon!

Toetsenbord is fijn, net als de complete en goed werkende software. Niet teveel jippie-jammie zooi erop, gewoon kompleet goed werken machine. Ook metjes tas, muis en alles install cd's erbij.

Accu gaat lang genoeg mee, ergens tussen de 2 en 3 uur met veel install werk en spellen testen. Ik verwacht dik 3-4 uur in economymodus.

Kopen! zou ik zeggen, als je een laptop wil waar je ALLES mee kan, dus ook gamen. Zonder dat je meteen een bakbeest van een apparaat mee moet zeulen.

Groeten van Bas

Heb jij ook een Asus A6JA-Q007H?

Hmmm niet eecht een revieuw mss wat spellen (FPS/Beeld) of benchmarks laten zien?
Maar altijd goed om te horen dat je laptop niet een miskoop is! :P