Samsung EVO Plus 2020 512GB

€ 63,90
Specificaties 512GB microSDXC • € 0,125 per GB - Bekijk alle specificaties

Samsung EVO Plus 2020 512GB Review

BvanBart 16 februari 2021, 981 views Product gekocht

Samsung EVO Plus 2020 512GB

Fijne geheugenkaart voor in mijn Nintendo Switch! Echter behaal ik met 2 verschillende kaartjes niet hoger dan 20Mb/s met schrijven. Dit kan ermee te maken hebben dat ik een USB 2.0 geheugenkaartlezer gebruik.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Kwaliteit
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Schrijfsnelheid niet 100Mb/s (op USB 2.0 dan)

Ik had deze geheugenkaart nodig omdat mijn 400GB Sandisk Ultra voor in mijn Switch ver vol is. Bij bol.com een mooie aanbieding gezien van 67 euro voor een 512 GB Sd.

Past perfect in onderander de Switch en GoPro. De Sandisk heeft daar nog wel eens moeite mee omdat die net iets dikker zijn.

Verder goed verpakt en fijne dunne geheugenkaart. Vergeleken met de Samsung ultra past deze overal zonder problemen in. De Samsung Ultra is namelijk iets dikker en heeft daarom problemen in een GoPro.

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 2020 512GB?

Niet heel belangrijk, maar zoals je al schrijft is USB2.0 met ca 30MB/s een aardige bottleneck.

Verder noteer je 100Mb/s, wat neerkomt op 12,5MB/s. Uit je screenshot zit je daar al boven :)