Antec P5

€ 70,74
Specificaties Small form factor • 6 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec P5 Review

Jeroenk691 15 februari 2021, laatste update op 22 november 2021, 47 views Product gekocht

Antec P5

voor het geld een heel prima case. geluidsdemping op alle panelen aanwezig. meegeleverde fans zijn afdoende voor koeling maar wel hoorbaar. weinig ruimte voor cable managament maar gelukt met niet-modulaire psu. goed voor een simpel-uitziende pc waarbij de case niet te veel mag kosten. gebruik lange termijn in uitgebreide review

Pluspunten

• 2 meegeleverde fans
  • stoffilter aanwezig
  • goedkoop

Minpunten

• fans maken wat geluid
  • cable management ruimte had beter gekund

update na 9 maanden:
ik sta op het punt deze case te vervangen. dit komt omdat hij achteraf gezien niet goed genoeg bij mijn usecase past. ik run een hete videokaart (r9 280) in de case en hij weet niet goed om te gaan met de hitte. ik dacht dat de intake en outtake fan afdoende zou zijn zonder overklok maar toch heb ik regelmatig last van thermal throttling. ook staat de case bij mij op de grond en is nadat mijn voet bleef haken in een hoofdtelefoonkabel de aux kapot gegaan. dit maakt het voor mij een miskoop maar alles bij elkaar blijft het een prima case voor het geld en een aanrader voor als je bijvoorbeeld een office systeem bouwt waar geen dedicated, of minder hete, gpu in zit.

Heb jij ook een Antec P5?