AMD Athlon 64 X2 3800+ Boxed Review

Thorne 21 mei 2006, 375 views

AMD Athlon 64 X2 3800+ Boxed

Pluspunten

• Goedkoopste Dualproc van AMD
  • Goed over te klokken

Minpunten

• slechte boxed koeler (lawaai + warm)

Gewoon een goeie processor wanneer je een dual-configuatie wilt hebben. Misschien doet een Pentiem Dual Core ook de truuk, zelfs die Yonah's zijn volgens mij ook erg goed. Dit is echter al flink bewezen technologie met een goed ontwikkelde fan-base.

Ik heb hem aan een Asrock 939Dual-SATA2 hangen en hij doet zijn werk op 2,4GHz. Wat neerkomt op X2 4600+ snelheden.

Jammer is de standaard boxed koeler, dat ding maakt te veel lawaai en koelt ook nog eens slecht. Ik heb er een Arctic Freezer 64 Pro over gezet. Dat is een stuk beter.

Heb jij ook een AMD Athlon 64 X2 3800+ Boxed?

pentiem -> Pentium.

Wat zijn/waren je temperaturen:
- Met je boxed ?
- Met je Artic Freezer 64 pro ?
- Idle/load ?

Wat noem je lawaai, in vergelijking met andere fans of koelers ?