Samsung Galaxy Buds Live (Zwart)

€ 74,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds Live (Zwart) Review

mokkalokka 15 februari 2021, 249 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds Live (Zwart)

Fijne Bluetooth oortjes als je zoals ik geen in-ear oortjes past. Werkt ook goed met een iPhone, het geluid is goed met genoeg bass en batterij gaat lang mee. ANC doet weinig.

Pluspunten

• Fijne pasvorm (verschilt wel per oor)
  • Veel bass
  • Batterij van oortjes en case
  • Werkt goed met iPhone (IOS app beschikbaar)

Minpunten

• ANC (verwacht geen wonderen)
  • Glimmend plastic
  • Touch gevoeligheid (niet heel storend)

Fijne Bluetooth oortjes. Ik heb zelf het probleem dat in-ear oortjes in één van mijn oren niet goed blijven zitten (heel veel verschillende geprobeerd maar helaas) dus dan blijven half-open ear oortjes over. Dan is de keuze gelijk ook een stuk kleiner. Ik ben een iPhone en Mac gebruiker dus AirPods was de meeste logische keus geweest maar ik vind persoonlijk het geluid niet heel goed dus deze een beetje op de gok gekocht.

Qua pasvorm zitten deze voor mij perfect maar dit zal bij iedereen dus anders zijn. Het geluid is warm en de bass is erg goed. De touchbediening is erg gevoelig maar werkt prima en jammer dat multi device Bluetooth niet wordt ondersteund.

Ik heb zelf ook nog een Bose 700 headphones liggen maar vindt het niet fijn om de hele dag een koptelefoon op te hebben en met videobellen gaat mijn voorkeur naar de Galaxy Buds Live.

ANC op de Buds doet niet heel veel alleen verbruikt het meer batterij. Batterij is overigens super goed! 6 uur zonder oplaadcase en met oplaadcase 22+ uur.

Design moet je van houden. De oortjes zien er inderdaad uit als een boon maar als ze in je oren zitten vallen ze niet echt op. Van mij hadden ze niet persé glimmend hoeven zijn.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds Live (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Je kan bij Samsung, gratis sleaves bestellen voor betere afsluiting, zodat ANC beter werkt: https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00087422/