Fractal Design ION+ 560W Platinum

€ 79,90
Specificaties 560W (80 Plus Platinum) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Fractal Design ION+ 560W Platinum Review

Isra 12 februari 2021, laatste update op 12 februari 2021, 329 views Product gekocht

Fractal Design ION+ 560W Platinum

Platinum voeding met 0 RPM modus, Heerlijk stil, 100% modulair, flexibele kabels, een goede bouwkwaliteit tegen een goed prijs in een mooi tasje.

Pluspunten

• Platinum label
  • 0 RPM modus, lekker stil
  • 10 jaar garantie
  • Flexibele kabels
  • 100% modulair
  • Alle aansluitingen die ik wens

Minpunten

• geen

Uitrusting Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 5
Waarom deze voeding?
Met de aanschaf van nieuwe hardware moest er ook een nieuwe voeding komen.
Het Platinum label trok mij aan in verhouding met de goede prijs viel mij op.
Mijn Fractal Design kast bevalt mij al jaren. Samen met de flexibele kabels was ik verkocht.

In de verpakking
De voeding komt in een mooi tasje. De voeding voelt goed aan.
In de etui zitten alle kabels en een pakketje met schroefjes

Kabels
Ze buigen inderdaad heel makkelijk
De volgende aansluitingen zitten erin:
  • 1x ATX 20+4 pins
  • 1x ATX 12V 4+4pins
  • 4x PCI-E 6+2 pins
  • 6x SATA pins
  • 4x Peripheral (voor in de prullebak)

Voeding aansluitingen
Overzichtelijke aansluitingen
Een schakelaar om de 0 RPM modus aan te zetten

Plaatsen
Het aansluiten van de kabels gaat heel eenvoudig. Mooi vanaf de achterzijde.

De kabels zijn makkelijk weg te werken

Het was zo gepiept

Heb jij ook een Fractal Design ION+ 560W Platinum?