Specificaties GF 9800 GT (550MHz), 1GB GDDR3 - Bekijk alle specificaties

MSI N9800GT-MD1G Review

CDA441 9 augustus 2010, 355 views

MSI N9800GT-MD1G

Pluspunten

• prijs is goed (doch heb ik de kaart voor 90 euro gekocht)
  • heatsink overdekt de video RAM
  • leuke accesoires
  • mooie verpakking
  • goeie prestaties

Minpunten

• bezet 2 PCI slots
  • heeft minimum een 450 Watt PSU nodig = energie slurpend

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik had deze kaart een paar weken geleden gekocht en ingebouwt.
Het is een zeer goede videokaart en de koeling is bijna perfect,
je krijgt er een utility bij waarmee je de "fan speed" kan aanpassen (MSI Afterburner)
Er komen ook veel accesoires bij, zoals een SPDIF connector voor de HDMI uitgang
en een DVI naar VGA Converter zodat je Dual screen kan doen met 2 VGA schermen.
Het heeft wel dezelfde opbouw van de 8800 GT maar hij kan veel aan, zoals GTA IV op High settings.
Deze kaart is een goede koop voor een goede prijs
een echte aanrader!

Heb jij ook een MSI N9800GT-MD1G?

geluidsproductie? waarom een aanrader? een zeer goede videokaart?
zou je misschien jouw mening kunnen onderbouwen met plaatjes, grafieken, iets meer over jouw systeem vertellen?

kijk naar andere reviews aub...
ik weet, maar ik ben nu op vakantie, als ik weer thuis ben upoad ik wel wat foto's en statistieken ;)