Sennheiser HD 560s (Zwart)

€ 154,-
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 560s (Zwart) Review

Merv 11 februari 2021, 486 views Product gekocht

Sennheiser HD 560s (Zwart)

Goeie headphone, geweldig helder geluid, naar mijn mening z'n geld waard. Heeft alleen wel een equalizer nodig om alles er uit te halen wat er in zit, maar dat is niet perse een nadeel te noemen denk ik. Ziet er verder netjes uit. zit wel wat strak, mag wat losser.

Pluspunten

• Gedetailleerd en helder geluid
  • Ziet er goed uit
  • Goeie bass (iig voor death metal)

Minpunten

• Zonder equalizer is het geluid niet optimaal
  • Zit erg strak

Deze headphone vandaag binnen gekregen en ben er zeer tevreden mee.
Komende van een HD518 is dit zeker weten een klasse hoger!
Het geluid is zonder equalizer niet geweldig, wel beter dan een hoop andere headphones, ik zou het geluid vrij neutraal noemen, misschien ietsjes scherp op de hoge tonen.
Wanneer je met een equalizer aan de slag gaat merk je al snel waar deze headphone toe in staat is.
Ik luister voornamelijk Death metal en subgenres waarbij een stevige low end en strakke mids erg van belang zijn en ik kan zeggen dat de HD560S daarin niet teleurstelt.
Wat me tijdens het schrijven van deze review op valt is dat ik instrumenten hoor die ik met mijn vorige headphone nooit hoorde, zelfs wanneer er veel instrumenten tegelijk te horen zijn is alles nog van elkaar te onderscheiden.
Verder ziet deze headphone er netjes uit, simpel maar strak. Er komt ook een behoorlijk lange kabel bij.
Een nadeel wat me opvalt is dat die erg strak zit, dit zou van mij echt wel wat minder mogen, hopelijk rekt die een beetje op na een tijdje gebruikt te hebben.

Heb jij ook een Sennheiser HD 560s (Zwart)?