Philips 65PUS9435/12 Zwart

€ 999,-
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUS9435/12 Zwart Review

ViP_Frederick 10 februari 2021, laatste update op 10 februari 2021, 1.808 views Product gekocht

Philips 65PUS9435/12 Zwart

3 weken terug voor mijn grootouders gekocht voor €900 via de 2eKansjes van Bol.com. Tv ziet er uitstekend uit qua looks. Geluid uit de soundbar is prima. Beeldkwaliteit is gewoon goed en is zoals Philips zelf ook zegt “The-One-To-Watch” het is simpelweg gewoon een prima Tv voor de gemiddelde consument!

Pluspunten

• Voor +/-€1000 euro een goede 65" Tv
  • Soundbar is OK, maar niet "wauw!"
  • Uitstekend design en materiaal gebruik
  • Ambilight 3 is prachtig en echt een toevoeging!
  • Beeldkwaliteit is gewoon hartstikke prima
  • Android Tv
  • Afstandsbediening met chique leder feel materiaal

Minpunten

• Mist HDMI 2.1
  • Afstandsbediening mist naar mijn mening een toetsenbordje achterop
  • 60hz, maar je merkt in praktijk hier weinig van
  • Edge-lit, maar je merkt ook hier weinig van
  • Kan je even wachten en is 55" ook OK? 55" OLED kan je soms ook rond de ~€1000 krijgen, hier krijg je absoluut beter beeld uit.

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Hi allen, ik heb deze 65” Philips Tv 3 weken terug gekocht voor €900 “nieuw” via de 2eKansjes van Bol.com voor mijn grootouders (75jr). Ik moet zeggen dat de Tv er uistekend uit ziet qua looks. Geluid uit de soundbar is prima maar heeft me niet weg geblazen. Afstandsbediening mist naar mijn mening een toetsenbordje. Verder werkt alles voldoende snel en goed. Qua beeld kwaliteit ziet het er gewoon goed uit, zoals Philips zelf opk zegt “The One To Watch” is het simpelweg gewoon een prima Tv voor iedereen.

Echter met het missen van HDMI 2.1 en 60hz refreshrate is dit absoluut geen Tv voor de hardcore gamer.

Heb zelf thuis een 65” Philips 804 OLED tv. Dit geeft wel echt een hele andere kijkervaring maar vind ik persoonlijk geen vergelijking gezien deze bijna dubbel de prijs is (€1899) van de 65PUS9435/12 in deze review.

Al met al zoek je een Tv en heb je ruimte voor een 65”? Zou ik aanraden dit absoluut te doen!
De ervaring van zo’n groot scherm is gewoon echt top! In combinatie met de ambilight 3 en het mooie design misstaat deze Tv in geen enkele ruimte. Beeldkwaliteit hoef je je niet druk om te maken en is gewoon hartstikke prima voor je munten! Verkijk je niet op de specificaties als 100hz, 8K, Direct-Led. Het voegt zeker allemaal toe maar deze Tv is voor bijna iedereen een hele mooie upgrade voor een nette prijs!

Praktische info:
Verder komt de TV met zowel een dikke alluminium wallmount en een tafelmount. Beide zijn verwisselbaar en mooi te gebruiken. De soundbar welke is bijgeleverd is onderdeel van de voet en dus niet te verwijderen.

De afmetingen van de TV doos zijn:

Diepte van de doos
174,0 mm
Hoogte van de doos
1088,0 mm
Breedte van de doos
1660,0 mm
Gewicht: 35-40kg

Heb jij ook een Philips 65PUS9435/12 Zwart?

Gedurende Januari 2021 was er een cashback van €300 op deze Tv via Philips zelf indien aangekocht bij geselecteerde partners.

Tv was gedurende deze periode €1599, met de cashback dus nog €1299,-

[Reactie gewijzigd door ViP_Frederick op 10 februari 2021 17:10]

Momenteel in de aanbieding bij iBood.com voor €1077 + €19,95 verzending = €1096,95

Zou je misschien de afmetingen van de soundbar kunnen delen?
Ik zal het van de week even opmeten!

Dit vind ik op de website van Philips:
Diepte van de standaard: 281,8 mm
Hoogte van de standaard: 81,7 mm