Logitech G603

€ 48,90
Specificaties Bluetooth muis en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G603 Review

FunFair 10 februari 2021, laatste update op 10 februari 2021, 167 views Product gekocht

Logitech G603

Zeer prettige draadloze muis voor zowel kantoorwerkzaamheden en gamen. Het voordeel van deze muis is de AA batterij. De muis mist grip aan de zijkanten.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Nauwkeurigheid
  • Gewicht
  • Draadloos
  • Betaalbaar
  • Batterij cover magnetisch
  • Lightning en Bluetooth protocol

Minpunten

• Zijkanten glad, mist grip
  • Geen muis tilt

Zeer prettige draadloze muis. Ik gebruik deze voor kantoorwerkzaamheden en voor gamen.
De DPI instelling is natuurlijk onzin. In de praktijk staat deze op 1600 in plaats van 12000.

Het voordeel van deze muis is de AA batterij. Ik heb hier bewust voor gekozen, omdat ik geen zin heb om elke week de muis op te laden. De tegenhanger met accu gaat immers maar ca. 30 uur mee wat n.m.i. veel te kort is.
Om gewicht te besparen heb ik er een 1 Lithium AA batterij in gestopt in plaats van 2 standaard AA Alkaline batterijen.
Op deze manier glijdt dus muis super soepel over mijn muismat. Hij voelt een stuk lichter aan dat mijn vorige G402 bedrade muis.
De batterij cover is magnetisch bevestigd, dus geen gedoe met plastic clips of schroeven.

De muis mist wel grip aan de zijkant. Dit is heel erg wennen als je van een muis afkomt met rubberen coating.
Hier is zelfs een specifieke markt voor, waarbij je 'grip-stickers' kan kopen, speciaal op maat.
Ik heb het opgelost door een stukje elektrisch tape op maat te knippen en op de zijkanten te plakken om de muis wat stroever te maken, maar eerlijk gezegd zou dit niet hoeven.

Een voordeel van deze muis is dat hij zowel bluetooth als lightning ondersteund. Daarmee is hij eenvoudig te koppelen aan b.v. een laptop en aan je vaste pc.

Heb jij ook een Logitech G603?