Samsung HT-C6930W Review

Jayzer70 8 augustus 2010, 1.382 views

Samsung HT-C6930W

Pluspunten

• Prachtig beeld in combinatie met een Full-HD tv
  • 3D functionaliteit
  • Makkelijk in te stellen systeem

Minpunten

• Geluidskwaliteit moeilijk in te stellen

Geluidskwaliteit Score: 3
Aangezien wij een 3D tv van Samsung hadden aangeschaft wilden wij volledig gebruik maken van de 3D functie. In dit segment kwam er maar 1 HCS in aanmerking: de Samsung HT-C6930w. Deze heeft ons positief verrast.

Het beeld is erg goed te noemen, vooral de 3D functie levert een prachtig beeld. Er wordt echter geen demo schijf meegeleverd (?!?) en de 3D-brillen moet je ook apart aanschaffen...

Het systeem heeft een ingebouwde Wifi-ontvanger en kan dus probleemloos in het netwerk gehangen worden. De set werd probleemloos herkend. Internet-TV is precies dezelfde als die van de LED-tv's en kan als leuke extra worden beschouwd. Daarnaast wordt DLNA ondersteund, waardoor films, muziek en foto's gestreamed kunnen worden.

Het systeem wordt geleverd met een paar Tallboy voorluidsprekers, vier surround-satellieten (waarvan 2 draadloos via een wireless module), een center-speaker en een passieve subwoofer. Instellen van dit systeem is een eitje, even de bijgeleverde microfoon inpluggen en het systeem doet de rest. Geluid is goed te noemen al mis ik wel de mogelijkheid tot het finetunen van het geluid. Op een of andere manier krijg ik de equalizer niet aan de praat (blijft grijs).

Op de achterkant zit een 3D-compatibele HDMI v1.4-uitgang, twee HDMI-ingangen, een optische digitale ingang en een Ethernet-poort. Er is tevens een aansluiting voor de meegeleverde iPod / iPhone Cradle. De voorzijde heeft een USB-poort die DivX ondersteunt (SD en HD), AVI, MKV, WMV HD, MPEG4, MP3, WMA en JPEG.

Al met al een mooie home cinema set voor een redelijke prijs.

Heb jij ook een Samsung HT-C6930W?