LG 65NANO866NA Zwart

€ 876,-
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

LG 65NANO866NA Zwart Review

aaydemir 5 februari 2021, laatste update op 18 februari 2021, 450 views Product gekocht

LG 65NANO866NA Zwart

Backlight bleeding

Pluspunten

• scherp beeld
  • hdmi 2.1 4k/120hertz
  • afstandsbediening

Minpunten

• backlight bleeding
  • voet niet stevig
  • geen android

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Design vormgeving mooi. Er zijn maar weinig tv's met hdmi 2.1 dat 4k op 120 hertz kan draaien voor dit prijs. Heb hem 3 weken geleden gekocht van mediamarkt online. Op het moment van bestellen stond er ook dat het om 2020 model ging. Bezorgen was in deze coronatijd best nog goed. Na 4 dagen werd er bezorgd. Opstellen was wel 2 mans werk maar is goed te doen. Eenmaal aangezet alles deed het eerste instantie. Wist dat er nog veel ingesteld moest worden. Ivm werk heb ik hem een paar weken niet echt kunnen testen. Vrouw en kinderen hadden bediening al snel door. Zappen, youtube, disney netflix deden het verder perfect. Na dat ik weer tijd had ging ik even testen door xbox op hoogste stand en 4k films te bekijken. De wolkjes onder en boven op het beeld bij zwart beeld viel mee erg op. Begreep niet wat het precies was maar het kon niet de bedoeling zijn. Dit bleek na wat onderzoek op internet backlight bleeding te zijn. Niet wat ik acceptabel vind. Nu blijkt dat LG op de hoogte was van deze probleem en dat ze dus met model 2020 deze probleem opgelost hebben. Ik heb dus een verkeerde model gekregen. Heb ongeveer 1 week geprobeerd met klantenservice van mediamarkt in contact te komen. Uiteindelijk telefonisch iemand gesproken. Heb het verhaal uitgelegd en dat ik graag zou willen omruilen voor een 2020 model dat eerder geadverteerd was. Dit zou niet mogelijk zijn omdat ze deze niet hebben. Ze hebben mij aangeboden om de tv retour te zenden en dat het binnen 8 dagen geld terug zouden storen. Ze hebben een 100 dagen niet tevreden garantie. Heb aangegeven dat de tv wel is gebruikt en de verpakking niet meer zo goed is. Dit zou geen enkel probleem zijn. Hiermee ben ik akkoord gegaan. Heb alles weer (bijna perfect) in de verpakking gedaan. Gisteren hebben ze dus opgehaald. Nu afwachtend van bericht van Mediamarkt

Dus met andere woorden als je deze tv wilt kopen dan let op dat je 2020 model neemt. Wat ik begrepen heb dat er dan nog kans is op backlight bleeding maar minder.

word vervolgd.

18-02-2021
MediaMarkt heeft terugbetaald. Wel een erg goede service die 100 dagen retour beleid.

Heb jij ook een LG 65NANO866NA Zwart?

Vraag & Aanbod