LG 29WL500 Zwart

Specificaties 29" • 2560x1080 • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 29WL500 Zwart Review

Tijnio 5 februari 2021, 388 views Product gekocht

LG 29WL500 Zwart

Mooi scherp beeld voor werkdoeleinden. Enigszins onstabiel op de voet.

Pluspunten

• UltraWide
  • Zeer scherp beeld
  • OnScreen Control

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Enigszins onstabiel op de voet

Ik gebruik het scherm puur voor mijn werk, waar ik voornamelijk Excel en PowerPoint gebruik. Voor dit doeleinde is het een ontzettend fijn scherm, genoeg ruimte om twee documenten naast elkaar open te hebben. Het beeld zelf is mooi scherp en rustig en uitgebreid in te stellen naar wens.

Een aanrader vind ik het programma 'OnScreen Control' (te downloaden via LG). Via deze toepassing kan je bijvoorbeeld ook PIP werken.

Minpunt(jes), het scherm staat niet extreem stabiel op zijn voet en is niet in hoogte verstelbaar.

Heb jij ook een LG 29WL500 Zwart?