Umidigi S5 Pro Zwart Review

WseldeslNewbie 5 februari 2021, 84 views Product gekocht

Umidigi S5 Pro Zwart

Goede specificaties voor een lage prijs, maar slechte bouwkwaliteit en niet responsieve service. De telefoon was na twee maanden niet meer bruikbaar omdat mijn SIM kaart niet meer herkend werd.

Pluspunten

• Goede performance
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit
  • Nagenoeg onbestaande support

Goede specificaties voor een lage prijs. Hij heeft hier en daar een paar kleine mankementen in de software (geen volumeregeling bij speaker bellen, vingerafdruk scanner blijft staan als vingerscan niet succesvol is), maar niets waar je voor deze prijs niet overheen kan kijken, aangezien hij qua performance kan concurreren met telefoons die €100+ euro duurder zijn.

Een groot minpunt is wel de bouwkwaliteit/kwaliteit van de onderdelen. Ik had al na korte tijd een dode pixel in het scherm (die enkel stoorde bij een beeld met weinig kleurvariatie, dus niet bij video's of gebruik van de meeste apps).
Ook was de telefoon bij mij na 2 maanden niet meer bruikbaar doordat de SIM module geen SIM kaarten meer kon herkennen.

Geen reactie bij het contacteren van de support.

Ondanks de goede performance dus geen aanrader.

Heb jij ook een Umidigi S5 Pro Zwart?