Gigabyte M27Q Zwart

€ 379,-
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 170Hz • SS IPS • 0,5ms - Bekijk alle specificaties

Gigabyte M27Q Zwart Review

Bawbalicious 4 februari 2021, laatste update op 6 juni 2021, 222 views Product gekocht

Gigabyte M27Q Zwart

Echt een top monitor voor een goede prijs!

Pluspunten

• Uitstekende prijs
  • Goede kleuren en contrast
  • KVM Switch werkt best goed
  • Goede verpakking en compleet met kabels

Minpunten

• Kan alleen kantelen, niet draaien
  • Bij donkere scenes is de backlight bleed vrij goed te zien
  • Van mij mag de HUB iets meer USB-poorten

Ik heb zelf ruim 7 USB apparaten, dus ik zou het fijn vinden als ik meer dan enkel een muis en toetsenbord achter in de KVM switch zou kunnen steken. Dat zou de KVM-functie van de monitor geschikt maken als volwaardig docking station. Helaas moet ik nog steeds een USB hub, beeldkabel en netwerkkabel in mijn laptop steken naast de USB-C kabel. De USB-C is geen Thunderbolt. Je kan je laptop er niet mee opladen.

De monitor is geen perfect product maar voor deze prijs moet je dat ook niet verwachten! Aanrader voor mensen die geen 500 euro tegen een monitor aan willen smijten.

Heb jij ook een Gigabyte M27Q Zwart?