Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart

Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart Review

JonnyTheG 3 februari 2021, 472 views Product gekocht

Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart

Super tevreden over het resultaat. Hij hangt echt mooi aan de muur. Met de lijst eromheen lijkt het echt super mooi. Geen groot zwart vlak meer in de woonkamer.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • OneConnectBox
  • Frame
  • No-Gap Wall mount

Minpunten

• Beweging word niet altijd gededecteerd

Deze tv voor een super goeie deal kunnen kopen bij een officiële dealer. Hierdoor had ik dan ook recht op een gratis lijst. Hier moet je dan even op wachten, maar zeker het wachten waard. Hiervoor hadden wij er een 65" Samsung hangen. Maar deze is echt zoveel mooier aan de muur. De vorige had ook een one connect box, dat was nu ook wel weer een must, het maakt het namelijk echt heel veel mooier als die aan de muur hangt. Tenzij je de kabels in de muur kan wegwerken. Art mode is echt mooi, een van de hoofd redenen waarom we deze gekocht hebben.
Het beeld is ook erg goed. Netflix met HDR geeft prachtig beeld. Maar ook de 720P content van mijn Plex server word heel goed weergegeven. Beeld vanaf de zijkant hoef ik niet te beoordelen omdat we er eigenlijk altijd wel recht voor zitten.
Er zitten een aantal intelligente functies op die ik wel heb uitgezet. Voornamelijk het geluid. We hebben namelijk jonge kinderen in huis en als die dan wel eens veel geluid maakte dan ging het volume van de tv omhoog, juist als je wilt dat het stiller moet worden komt ineens de tv boven alles uit.
Qua geluid vind ik het prima, nog geen behoefte gehad aan externe luidsprekers.
Ook Tizen werk echt super. Tv kijken doen wij via NLZiet, en de andere bekende apps staan er ook bij. We hebben wel een AdGuard home draaien. Dus kan niks zeggen of Samsung agressief is met adverteren.
Ook wel makkelijk dat er AirPlay ingebouwd is.

Heb jij ook een Samsung The Frame QLED (2020) 75" (Ultra HD) Wit, Zwart?